Sponsoring & adverteren

Voor een amateurclub als DCG zijn sponsors onmisbaar. De contributie die onze leden betalen, is niet voldoende om al onze kosten te dekken. Wij gebruiken de bijdragen van onze sponsors onder andere voor de volgende zaken:

• De aanstelling van gediplomeerde trainers voor al onze teams
  • De opleiding van jeugdtrainers, -leiders en vrijwilligers
  • Het onderhoud van onze accommodatie
  • De aanschaf van materiaal en spelmiddelen (trainingsballen, hesjes, pionnen, doelen, etc.)
  • De organisatie van activiteiten voor leden en vrijwilligers

U kunt DCG op verschillende manieren financieel ondersteunen:

• Als donateur voor € 30 per jaar
  • Door voor € 50 per jaar lid te worden van de Club van 100
  • Door voor een bedrag van € 50 de wedstrijdbal voor de Zondag 1, zondag 2 of een ander team te sponsoren. Hiervoor kunt u direct contact opnemen met het bestuur of een e-mail sturen naar [email protected]

Wilt u een meer structurele bijdrage leveren, dan kunt u ons ook voor langere tijd sponsoren, bijvoorbeeld met:

• een reclamebord langs het hoofdveld, voor een bedrag van € 350 per jaar
  • een reclamebord langs het tweede kunstgrasveld, voor een bedrag van € 250 per jaar
  • een banner op onze website, voor een bedrag van € 150 per jaar
  • een advertentie op de TV-schermen in onze kantine, voor een bedrag van € 150 per jaar
  • shirtreclame op de wedstrijdshirts van een van onze jeugdteams, vergoeding in overleg.

Voor alle bovenstaande opties geldt een contractduur van 3 jaar. Prijzen zijn exclusief BTW.

Wilt u meer informatie over de mogelijkheden om DCG te sponsoren? Stuur dan een e-mail naar de Sponsorcommissie via [email protected]. Wij nemen dan contact met u op om de mogelijkheden door te nemen en deze indien gewenst in een persoonlijk gesprek toe te lichten.

Sponsorcommissie

De Sponsorcommissie van DCG bestaat uit de volgende personen:

• Jacqueline Degenkamp
  • Kim Punt