Opzeggen en overschrijven

Opzeggen van het lidmaatschap dient altijd schriftelijk te gebeuren. Dit kan via menu item 'Opzeggen lidmaatschap' op de homepage van de DCG website. LET OP: ook als je wilt overschrijven naar een andere vereniging moet je schriftelijk opzeggen bij DCG!

De opzegging moet voor 31 mei van dit seizoen gedaan worden!

Indien je na 31 mei van het lopende seizoen opzegt of overschrijft als lid van onze vereniging dan geldt het volgende:

• Bij opzegging tussen 31 mei en 1 september ben je € 50,- aan administratiekosten verschuldigd.
  • Bij opzegging na 1 september ben je de volledige contributie verschuldigd

Wat te doen als je van club wilt veranderen?

In de reguliere overschrijvingsperiode (jaarlijks van 1 maart tot 15 juni 23.59) dient men zich te melden bij de nieuwe vereniging. De nieuwe vereniging schrijft de speler in via het daarvoor bestemde programma “sportlink”.  De KNVB informeert bij DCG of er bezwaren zijn om de speler over te schrijven. (dit kan b.v. zijn als er achterstand is in de betaling van contributie of boetes, nog in te leveren kleding e.d.). Zijn er geen bezwaren, dan wordt de overschrijving afgerond.

Alles wordt dus digitaal verwerkt. Als speler hoeft men zich dus alleen maar aan te melden bij de nieuwe vereniging. De spelerspas hoeft ook niet te worden ingeleverd.

Overschrijven naar DCG:

Spelers die van een andere vereniging naar rksv-DCG komen en zich moeten overschrijven, hoeven niet meer naar de oude verenging om een overschrijving formulier te laten invullen.De overschrijving gebeurd digitaal in sportlink bij DCG.

Jolanda Krap wedstrijdsecretaris.