Vrijwilligers

Vrijwilligers bij DCG

DCG doet er alles aan om te zorgen dat uw kind met plezier bij ons kan voetballen. Maar wat niet iedereen ziet, is dat het leiden van een voetbalclub veel werk is. Trainingen, wedstrijden en toernooien organiseren, de kantine draaiend houden, opruimen en schoonmaken, wedstrijden fluiten, zorgen dat de velden er goed bijliggen, een team leiden, activiteiten zoals een sinterklaasfeest organiseren…

Al dit werk wordt vooral door vrijwilligers gedaan. Dat kunnen de leden zelf zijn, maar ook de ouders van leden. Samen met het bestuur zorgen de vrijwilligers ervoor dat de vereniging goed kan blijven functioneren.

Helaas is de laatste jaren steeds moeilijker om genoeg vrijwilligers te vinden. Er melden zich te weinig nieuwe vrijwilligers aan en onze bestaande vrijwilligers hebben niet genoeg tijd om alle taken uit te voeren die nodig zijn. Wij hebben daarom uw hulp hard nodig.

Er is altijd wel een “functie” die bij u past!

We vinden het belangrijk dat u als vrijwilliger bij DCG zelf kunt aangeven wat u het liefst wilt doen. Bovendien is het belangrijk om te weten dat we niet verwachten dat u elke week als vrijwilliger komt helpen (al zou dat wel heel prettig zijn). Ook als u maar af en toe kunt komen helpen, scheelt dat al enorm. Zo kunnen we er samen voor zorgen dat u of uw kind op een prettige manier kan blijven voetballen bij DCG.

Help DCG: word vrijwilliger!

Wilt u ons vrijwillgersteam komen versterken, dan kunt u zich op maandagavond in de bestuurskamer melden. U kunt ook het formulier hieronder invullen. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op.