Contributie voor het seizoen 2024-2025

JO11 + JO10 geboren in 2014 + 2015  € 285-
JO9 + JO8 geboren in 2016 + 2017 € 275,-
Meisjes alle leeftijden € 245-
JO7 (Incl. éénmalig een trainingset, verplicht te dragen tijdens de training) geboren in 2018 € 190-
JO6 (Incl. éénmalig een trainingset, verplicht te dragen tijdens de training) geboren in 2019, 2020 € 190,-
Senioren veld   € 190-
Senioren zaal   € 160,-
Senioren veld + zaal    € 285,-
Inschrijfgeld (eenmalig)   € 20,-

Het inschrijfgeld € 20 wordt geïnd via ClubCollect.

Heb je niet genoeg geld voor een club dan kunnen de onderstaande instanties je misschien helpen:
Stadspas

Leden die een Stadspas hebben kunnen (een deel van) de contributie hiermee betalen. Meer op de site van de gemeente of je in aanmerking komt voor een stadspas: Stadspas

JFS
Het JeugdFondsSport is een organisatie die de contributie en/of de sportattributen betaalt voor kinderen uit gezinnen die leven van een uitkering, in de schuldsanering zitten of een inkomen hebben onder het sociaal minimum. Lees op de site van JFS of je in aanmerking komt voor  een bijdrage en hoe je die aanvraagt: JeugdFondsSportencultuur.nl

ClubCollect

ClubCollect neemt de administratieve verwerking van de contributie-inning over. Via e-mail, sms en/of per post zal ClubCollect u betaalverzoeken sturen namens onze vereniging. Met de link in de berichten die u ontvangt kunt u naar uw persoonlijke betaalpagina gaan. In deze beveiligde omgeving kunt u aangeven op welke manier u wenst te betalen. U kunt namelijk kiezen tussen een betaling ineens of een gespreide betaling. Gespreide betalingen gaan altijd middels automatische incasso, maar bij een betaling ineens heeft u de keuze tussen een betaling via automatische incasso en een betaling via iDEAL. Bij de keuze voor gespreid betalen ontvangt u altijd een aankondiging voordat een bedrag wordt afgeschreven, zodat u altijd op de hoogte bent. Op uw persoonlijke betaalpagina kunt u ook alle facturen inzien en zo nodig vragen stellen over een bepaalde factuur.

Omdat ClubCollect u betaalverzoeken zal sturen namens de vereniging, zullen er enkele persoonsgegevens worden gedeeld zoals het adres, telefoonnummer en e-mailadres. Deze persoonsgegevens zullen nooit worden verspreid, nooit worden gebruikt voor commerciële doeleinden en zijn alleen inzichtelijk voor de penningmeester. De verwerking van de persoonsgegevens zal plaatsvinden geheel conform de vereisten onder de Wet Bescherming Persoonsgegevens (artikel 8 onder b Wbp).

Voor meer informatie over ClubCollect verwijzen wij u naar www.clubcollect.com/nl/members.