SLOTERDIJK JO17-1 -DCG JO17-3 10-3 (Rust 4-1)

Sloterdijk avv. JO17-1 (zon)

14 oktober 2018 12:00

Trainer/Coach zijn moet je leuk vinden,want anders is het een ergernis. Ook nu weer na 27 jaar, maak je toch iets nieuws mee, dat een speler ‘s-nachts om half twee bericht, dat hij ziek is. Je denkt als coach vooruit, dus alles klaar opstelling en voorbespreking en nual 3 wedstrijden heeft het geen zin, maar goed weer de boel aanpassen gelukkig een speler Yasser erbij, die zijn overschrijving nog niet in orde was, dus hadden we er weer 11. Keeper Youri en Roel nog steeds geblesseerd en Dani vervangende keeper/speler ziek. Ja, dan vraag je “wie er keeper wil zijn? voor zijn team en niemand dus, tot Huseyin zich aanbood. Kan meteen vermelden, dat hij VERDIEND de “MAN van de WEDSTRIJD”. werd, wat hij liet zien was werelds, had ik opgehoopt maar niet verwacht.

De opstelling stond er en we gingen nu voor de 4-4-2.

De coach van Sloterdijk vond onze scheidsrechter van vorige week niet goed, nou ik moet hem teleurstellen, want hun scheids zijn fluitje hoorde je niet en was in zijn beslissingen

ook niet helemaal correct, maar goed wij hebben ons gedragen. Nu de wedstrijd die begon prima t/m de 19 minuut deden we goed mee, al hadden hun 4 wissels en wisselde constant, want in de 19e minuut werd er een mannetje vrij gelaten en was keeper machteloos. We veerde weer op in de 21e minuut toen Sadr de 1-1 neerzetten, maar helaas ook nu weer door eigen terugvoetbal kwamen de problemen en in de 30ste minuut 2-1 en ook nog in de 39 en 41ste minuut de 4-1, maar toen stonden we ook even met 10 man, omdat Anass Baddoui een elleboog op zijn ribben kreeg, niet voor gefloten.

In de rust bij de limonade toch gezegd, dat er onnodige fouten zijn en 4-1 onnodig was. 2e helft in de 8ste minuut 5-1 en in de 13e min. 100 % kans voor Ayoub, maar helaas,14 min. 6-1 toch moet ik zeggen mijn spelers gaven het niet op, want in de 27ste minuut op een Assist van Sadr scoorde Ayoub de 6-2 maar 2 minuten later 7-2 en in de 31ste minuut een Prachtige LOB van Ayoub 7-3 en van af dat moment liet onze centrale verdedigers het gewoon lopen en kon Sloterdijk uitlopen na 10-3. Verliezen is te accepteren, maar met je pet er na gooien accepteer ik niet, zeker niet als Huseyin(Keeper vandaag) nog zoveel ballen eruit ramt. Deze uitslag was en is niet het wedstrijd beeld. Deze spelers waren TOP vandaag “Huseyin-Daniel-Lucian, daarnaast haalde ook Sadr en Ayoub en Anass Eddahmani een dikke voldoende. Er werden 3 goede goals gemaakt en dat zegt al, dat het team als het compleet is stappen kan gaan maken en ik spelers kan gaan wisselen die gewoon hun dag niet hebben of te laat komen (want dat kan echt niet) en daardoor de andere te kort doen, want dat was wel een beetje het beeld vandaag. Toch heb ik ook goeie dingen gezien, ondanks 3 nederlagen voel ik nog vertrouwen dat er een ommekeer kan en moet komen.

Maar een wedstrijd met dezelfde 11 spelers is nog niet voor gekomen. Wil iedereen het eens met eigen ogen zien, kom dan kijken. Ik bedank tot slot Omar zijn vader voor het vlaggen, dat waardeer ik zeer. Het beeld dat ik meenam naar huis is doodzonde als alle 11 er voor vochten de uitslag totaal anders was. Maar goed die 3 goals geven hoop voor deze jonge ploeg.

Coach Paul v.d.Meer