DCG JO 17-3 – DIOS JO 17-2 2-11 (RUST 1-4)

DIOS sv. JO17-2 (zon)

28 oktober 2018 14:00

A. Salah Rahmouni

Vol vertrouwen vertrok ik van huis volgestopt met pillen en sprayen om erbij te zijn, om vandaag het eerste punt te gaan pakken met precies 11 spelers en ook omdat Huseyin (speler) weer zou keepen, wat hij vorige week geweldig had gedaan, maar tot mijn verbazing en tegelijkertijd grote teleurstelling ontbrak hij, dus werd het weer snel handelen en heb ik Yassin de keeper van Jo15-2 gevraagd.

Compliment en respect, dat hij dat wilde doen. In mijn 28 jarige carriere heb ik nog nooit zoveel moeite moeten doen om steeds weer in 4 wedstrijden 11 man op het veld te hebben staan, dan kan je zeggen ik stop ermee, maar Nee ondanks de tegenslag, ik geloof in deze spelers, dat ze het kunnen. Ook vandaag weer geeft deze uitslag een foutbeeld. Want in de eerste 14 minuten vallen er 3 goals, die je de schuld aan de keeper kan geven, maar de fout ligt toch eerder bij de spelers, omdat die de tegenstander vrij lieten schieten. In de 30 ste minuut 0-4 en in de 38ste minuut Mooie goal van Ayoub,dus ruststand 1-4. In de rust gaven de spelers aan we moeten ze kunnen hebben en dat was zeker zo, als ik kijk naar de 7 grote kansen die ik noteerde 1e helft, waarvan 3 (100 %) zeker hadden gescoord moeten worden, hadden we een 4-4 stand gehad.

We creeerde veel kansen en dat gaf vertrouwen. Dus positief het veld op en jawel onder de strakke leiding van de scheids, gingen we meteen goed van start in de 2e minuut prachtige goal van Dani 2-4, die een geweldige 2e helft speelde, helaas zich teveel vast speelde, anders had hij aardig wat goals kunnen maken. Helaas 3e minuut scoorde DIOS de 2-5, en dat was de ommekeer, want ondanks goed verdedigingswerk van Daniel en Yasser, lieten de andere 2 verdedigers het gewoon lopen mede ook, dat het centrale middenveld niet meer goed stond, kon DIOS uitlopen naar een eindstand van 2-11 en dat neem ik sommige spelers ook kwalijk, om gewoon met je pet erna te gooien, helaas had ik geen wissels.  Vooral ook, omdat onze aanvallers Omar-Dani-Ayoub en Lucian, ook al ging daar ook niet alles precies goed, maar enorme inzet toonde om onze scoren uit te breiden en dus ook nu weer heel veel kansen creeerden. Meedraaien in de 2e klasse moet mogelijk zijn.

Na het laatste fluitsignaal en de spelers de scheidsrechter bedankte, was mijn conclusie, mijn geloof erin, dat het had gekund en gemoeten,

niet fout was, maar altijd 11 spelers zijn, die het moeten doen en daar mag dan ook niemand verzaken en helaas gebeurde dat wel.

Maar voor een neutrale toeschouwer, was het toch een wedstrijd met kansen over en weer, dus leuk, alleen het geluk moet je afdwingen, want dat zat echt niet mee. Al had ook Dios een goeie keeper. Als ik dan toch een Man van de Wedstrijd moet noemen, is dat toch Daniel. Daarnaast hele sterke 2e helft van Yasser en Dani ( zijn Beste wedstrijd tot nu toe) en Anass Eddaamani speelt goed en constant niveau. 2-11 uitslag en JA natuurlijk teleurgesteld, maar toch positief, dus hoop, als ik kijk naar wat het team laat zien en creeerden, dat geeft aan, dat de uitslag niet het juiste beeld weergeeft.

Dus volgende week gewoon weer met vertrouwen het veld op, maar dan wel met de Hopelijk Herstelde Youri(Keeper) en Roel, want dan kunnen we laten zien, dat we echt stappen gaan maken en niet meer dit soort uitslagen gaan krijgen, die ik in 28 jaar nog nooit in 4 wedstrijden heb gehad. Het is moeilijk, maar ik blijf positief en heb vertrouwen in deze spelers en hopelijk zij ook in mij. Heb en krijg ook alle steun van de mannen die beneden alles regelen bij de kleedkamers en dat is fijn.

Mijn dank gaat uit, naar de nog jonge Yassin(JO15-2) die voor ons wilde keepen (goede 2e helft) en natuurlijk de goed strak leidende scheids.

Tegenvallend was de Meeste Niet aanwezige Supporters van ons Team, want juist Nu hadden de Spelers U nodig. Wees trots op uw zoon en kom kijken? Hopelijk volgende week wel weer.

Trainer/Coach Paul v.d.Meer