Opzeggen

Opzeggen  lidmaatschap

Als je stopt met spelen bij DCG, graag onderstaand formulier invullen.

Opzeggen voor het volgende seizoen dient voor 31 mei van dit seizoen te gebeuren. LET OP:  ook als je wilt overschrijven naar een andere vereniging moet je schriftelijk opzeggen bij DCG!

Indien je toch pas na 31 mei besluit te stoppen met voetballen bij DCG gelden de volgende regels:

• Bij opzegging  tussen 31 mei en 1 september ben je € 50,- administratiekosten verschuldigd.
  • Bij opzegging na 1 september ben je de volledige contributie verschuldigd
  • Betalingen kunnen worden overgemaakt op rekening NL25INGB0004620650 tnv RK Sportvereniging DCG onder vermelding van naam en geboorte datum.
  • Overschrijven naar een andere vereniging kan tot 15 juni  23.59 uur (A categorie).

Mondeling (of per sms o.i.d.) opzeggen bij je trainer, coordinator of leider leidt NIET tot een uitschrijving.  Opzegging dient dus schriftelijk middels onderstaand formulier te gebeuren.

Als je gedurende het seizoen al gevoetbald hebt bij DCG en je wil je lidmaatschap opzeggen dan wordt er geen contributie gerestitueerd.

Als je besluit om naar een andere vereniging te gaan heb je een (digitale) overschrijving nodig.  Onze ledenadministratie bekijkt of je aan al je verplichtingen voldaan hebt (achterstand contributie, boetes) en ook kleding (tas) die in bruikleen zijn gegeven behoren ingeleverd te worden. Als dit niet het geval is, wordt er een blokkade opgelegd en wordt er geen overschrijving verleend.

Ten slotte.
Blessures, langdurige vakanties leiden niet tot contributieverlaging. Hier kan slechts in zeer uitzonderlijke gevallen van afgeweken worden.

Opzeggen

Indien er geen email adres ingevuld wordt kan er geen bevestiging worden gestuurd.

* = verplicht